torsdag 19 mars 2009

Funderingar

Ja eftersom mitt vikariat på Städet går ut den sista april så börjar jag nu få lite lätt panik över vad jag ska göra sen.
Skulle så gärna vilja flytta härifrån till södra Sverige eller kanske till och med utomlands och hitta mig ett bra hästjobb och bo själv, bara jag och Lakris =P Få nya kontakter och nya kompis kretsar osv. Hade varit riktigt roligt tror jag. =)
Medan samtidigt så vill jag gärna bo kvar här, hitta något roligt jobb och flytta hemifrån.
Jag skulle även kunna nöja mig med att skaffa ett sommarjobb och sedan kanske börja plugga till hösten.
Hmm.. Jag vet inte alls. Det är sjukt svårt att veta vad jag ska göra.
För det är klart att om jag ska flytta iväg och jobba med hästar så vore det bäst att göra det nu, innan jag har massa skulder sen för studier osv. Men jag vet ju heller inte om min nacke och rygg pallar.
Vill ju inte flytta och sen efter någon/några månader inse att det inte funkar och måsta flytta hem igen. Skulle kännas jäkligt drygt.
Men men.. Vi får se =) Jag är ju ung! =P

Tror jag börjar på att ev. bli sjuk då jag igår frös som en idiot och mådde jätte illa. Somnade tidigt igår kväll och sov som en stock och vaknade vid typ 9. Gick upp och åt frukost sen gick jag och Lakris och la oss i sängen igen och då somnade vi och sov till typ 13.30. =)
Sen har vi varit ute på en cykel tur, Lakris tyckte det va roligt och han sprang allt vad han kunde.

Inga kommentarer: