lördag 21 mars 2009

härligt väder

Underbart väder här i umeå, himlen är till stor del alldeles blå och solen är framme. =)
Mamma och pappa har åkt med Wilson och hälsar på farmor i Sollefteå. Pappa skulle tydligen försöka sig på att ta med sig Wilson i slalombacken. Vi får höra sen senare hur det gått =)
Så igår va jag med Maria och hade trevligt och sen senare på kvällen kom Vanja hem från Stöcke med Hanna och Challe.
De levde om och färgade håret på varann och hade sig =P
Jag gick däremot och la mig vid kanske kl 1 medan de tre höll på för fullt då med att, som sagt, färga hår =P
Men efter en stund så lyckades jag och Lakris somna trots deras skratt och allt oljud =P Hehe..

Imorse så skjutsade jag och Lakris ut tjejerna till Stöcke och där träffade vi stallägarnas hund som heter Mindy. En söt liten jack russel. De två fick busa på en stund där innan jag och Lakris hoppade in i bilen och styrde volvon mot Hippo.
Där kollade vi en stund på Micke träningarna och jag blev bara mer och mer sugen på att skaffa häst. Tillslut så beslutade jag mig för att åka hem istället för att stå där och längta =P
Innan vi for så tog jag och Lakris en liten promenad i det underbara vädret! Skönt att kunna ha han helt lös utan att oroa sig för bilar eller att han ska springa fram och hälsa på okända människor eller hundar =P Han tyckte också det va jätte härligt och han kutade på som vanligt.

Ska lägga in bilder sen senare då jag för tillfället sitter vid min lillasysters dator =)

Inga kommentarer: