måndag 30 mars 2009

En kort kort sammanfattning av helgens bus!

I torsdags så åkte jag med Matilda till Sorsele och hälsade på hennes mamma där vi sov till fredagen.

På fredag åkte vi skoter och sådär.. Sen begav vi oss till Gargnäs, till Matildas kompis Tina och Jonas. På kvällen blev det fest hos några fler av Matildas kompisar.
Det va faktiskt riktigt roligt.

På lördagen så va det Skoter VM i Malå och vi åkte dit och såg det, det va sjukt kul!
Och sen på kvällen va det fest i ishallen i Malå och vi hade grymt roligt..
Så det va en bra helg!

Sen på söndag eftermiddag satte jag mig på bussen hem till Umeå igen. Och på kvällen så kom Sara och Filippa och hälsade på och vi satt en stund och pratade massa strunt =P
Jävligt roligt att träffa Filippa igen då hon bara är här över helgen och hälsar på, hon åker imorgon tillbaks till Norge. =(
Men så snart som jag bara kan så ska jag dit och hälsa på hade jag tänkt! =D Det ser jag framemot.

Lakris har fått stanna hemma här med "mormor och morfar" och han har varit en liten terrorist och gjort en MASSA bus! =P
Han blev så glad igår när jag äntligen kom hem och jag har saknat honom SÅ mkt!
Han är min bästaste! =)

Inga kommentarer: