tisdag 3 mars 2009

Ridning, yeey!

Idag så har jag varit och ridit Sannas nya stjärna, Nirvana. =)
En jätte söt liten ponny, sjukt rolig att rida!
Skönt att få göra något på dagarna. Och dessutom träna musklerna i mage, rygg osv osv. som jag behöver! Kanon!
Det kan ju inte bli så mycket bättre. =) Att ha ridning som träning för att komma igång igen. Lyllo mig! =)
Nu ser jag fram emot morgondagen då jag ska ut igen och rida =)

I eftermiddag så kom min farmor hit och ska stanna här till lördag eller söndag tror jag till och med. Trevligt!
Hon kom med massa piroger (karelska tror jag närmare bestämt att det är). Sjukt gott! =)

Nu sitter jag bara här och försöker fördriva tid så det blir middag, så jag sen kan gå en sväng med Lakris och sen sätta mig och titta på tv.

Förresten så har jag fått hem bilderna nu som vi tog förr-förra veckan hos någon fotograf som va på Arken Zoo och fotade. Tuvär vart det inga bra bilder så det blir inte beställt något därifrån. =(
Ska försöka få tag i den där fotografen som fotade Lakris innan jul, det va så himla bra bilder på honom där.
Och det är ju typiskt, eftersom att han inte svarar på varken mail eller telefon..

Annars får jag ta kontakt med någon annan fotograf här i stan och göra en "riktig" fotning (eller vad det heter) och hoppas på bra bilder =) För jag vill så gärna ha en stor fin bild på Lakris som jag kan hänga på väggen, och även några små som jag kan sätta i en söt liten ram som jag fick i födelsedags present i somras. Där man har ett avtryck från tassen i ena ramen och den andra ramen så ska man ha ett foto.
Sen tror jag att både "mormor" och "morfar" vill ha varsin bild på deras underbara barnbarn ;)

2 kommentarer:

Rogann sa...

Hejsan! Ville bara säga hej och tala om att jag följer din blogg med iver;-) det är alltid lika kul att läsa om Lakris och dina äventyr! Lakris syskon följer också bloggen=)
Kramar till er från Annika,Kira och alla busarna

Elina sa...

vad roligt att höra! jag gör mitt bästa med att försöka hålla igång med bloggandet. med olika resultat förstås =P
hoppas allt är bra med er också!
många kramar från både mig och Lakris! =)