måndag 27 april 2009

Mycket i luften nu! =)

Nu är det en hel del grejer som händer =)

Idag så ska jag och träna och sen ska jag och Maria byta till sommardäck på hennes bil, helt själva =) Det kommer gå bra, det känner jag på mig! Haha!

Imorgon så ska jag mest troligt åka lastbil till Sundsvall och sova där hos min kusin och faster osv.
Ska på onsdag till Birsta och handla grejer på Hööks =D

Sen nu har jag bestämt med Emmie att jag kommer och hälsar på den 15:e maj och stannar hos henne över helgen och sen beger jag mig vidare till försäljningsstallet och prov jobbar några dagar =)

Ska bli jäkligt kul dehär =) Synd bara att jag inte får ta med mig Lakris, ska bli jobbigt att va ifrån honom typ en hel vecka nästan =( Men jag får helt enkelt bita ihop, han har de ju bra medan jag är i Danmark!

(en rolig grej är att Maria kanske ska köpa en dvärgpinscher också =D )

Inga kommentarer: