fredag 21 augusti 2009

anmält

Nu är Lakris anmäld till sin första utställning.. Det är en inofficiell hundutställning i Vännäs den 5 september.
Jag är redan nervös med tanke på att han är ju ingen som gillar att stå stilla och visa upp sig.. Han trivs ju helt klart bäst i att va i centrum och all uppmärksamhet men däremot är han ingen som gillar att stå stilla nå längre stunder.. Så detta lär bli intressant. :P
Men snyggast är han, de är inge snack om saken! :)

Idag har jag dels skjutsat mamma och Vanja till stöcke där de va Daniel Svensson träningar. Sen drog jag vidare till min underbara Olivia :) For ut och skrittade en sväng i skogen ensamma. I love it!
Jag mår verkligen som bäst med egen häst, helt klart! Inte konstigt att jag inte varit lycklig nu dessa år utan häst.
Ja, jag är en häst nörd och jag älskar de! :D Haha! Är ju dock inte värst häst nörd, tack och lov. :)
Klippte även manen på Olivia för de behövdes verkligen, klippte bort typ halva kändes de som :P Hon va inte helt nöjd men de gick bra, hon blev ju klippt iaf ;)

"Jag njuter av livet!"

Inga kommentarer: