onsdag 19 augusti 2009

trött

Mjo, de va riktigt jobbigt för en liten stund sen kan jag lova. Så de va bara att ställa sig upp från denna oerhört mysiga fotölj som jag sitter i och tassa runt lite granna för att hålla sig vaken..
Sån här fotölj ska jag köpa mig när jag har någonstans att ha den :P Helt klart! Mmm..
Haha!

I måndags jobbade jag kl 6-22 och igår (tisdag) jobbade jag först 6-12.30 sen åkte jag hit kl 16 och jobbar fortfarande, slutar inte förrän om en timma ungefär..
Ser verkligen fram emot att få åka hem, lägga mig i min säng tillsammans med Lakris och sova! :) Saknar min Lakris!
Tror jag springer ut med hundarna först på morgon promenad så är de gjort, då behöver inte Wilson börja "gråta" där vid 7-8 tiden..
Här är en bild från igår när jag och Emma va ute och red i två timmar.. Jag vet, manen måste verkligen klippas! Den är lång men såg ännu längre ut på bilden. :P Tur hon är söt!

Inga kommentarer: