fredag 28 augusti 2009

helt slut

Har varit hos osteopaten idag och det är helt sjukt så jag är trött..
Det gjorde jäkla ont men var samtidigt väldigt skönt :P
Det känns som att jag hittat en lösning nu till min besvärliga nacke och rygg.. De ända dryga är ju att jag gått med detta så länge så det kommer ju att ta lång tid innan jag blir bra igen.
Ska passa på att försöka sova lite nu snart så jag är pigg inatt när jag ska jobba :) Men Matilda är här nu och hälsar på så jag ska va lite social med henne först :P

Emma tar hand om Olivia idag, hon ska liks vila. De är nämligen ingen bra idé att fara och mocka nu efter jag varit hos osteopaten, då ska jag ju bara vila och låta kroppen tare lugnt. :P
Lakris har något konstigt runt ena ögat, typ nått utslag eller nått så jag ska försöka få tag i Göransson så fort som möjligt. De blir ju inge kul att ställa ut honom om han ska ha nå slags eksem eller nått.. :S

Inga kommentarer: