lördag 15 augusti 2009

Tredje dagen med Olivia

Allt känns bara bra.. Vilket gör mig lite orolig.. Alla vet ju hur "bra" de gått med mina hästar..
Så jag försöker ta lite avstånd så jag inte blir lika bränd igen, orkar inte de.. Men jag insåg idag att jag vet inte om jag klarar av de längre, jag smälter sakta men säkert :) Hon är så fin!

Åkte ut tsm med Frida idag, äntligen är hon i Umeå och hälsar på! Det va ju Frida som hängde med och kollade när jag skulle provrida. :) Sjukt roligt att träffa henne igen!

Lakris och Biza busade på som vanligt, tänkte inte på oss andra eller hästarna utan när de busar så är dom i sin egna värld. Dom är så sjukt söta tsm och de har så jäkla kul när de busar. Dom två gillar verkligen varann, de syns! :)

Gick ut på en liten promenad med Frida, Biza, Lakris och Olivia. Olivia brydde sig knappt om när Lakris sprang runt henne eller bakom henne. (Han har ingen respekt för hästarna, tuvär)
Sen gick vi på banan en snabbis så longerade jag Olivia lite granna, hon är så fin :)
Fick inte så jätte fina bilder men de gör inget.. ;)





Idag fyller Angelica år så jag ska på födelsedags fest hos henne lite senare ikväll, ska först och natta hästarna. :)

Inga kommentarer: