tisdag 11 augusti 2009

Arbetsintervju

Har hunnit med det nu på morgonen och i eftermiddag ska jag och hälsa på kunden. Ska bli roligt..
Börjar med inskolningen imorgon då och inskolas onsdag, torsdag, fredag denna vecka och nästa vecka måndag och tisdag.

Får se hur de blir sen, men jag tror de blir kanon! :D

Allt är så jäkla underbart nu!

På torsdag kväll kommer Olivia och de ser jag verkligen fram emot!! Sen äre bara att se till att Krille hittar mig en bil så är de avklarat också.. :)

Hittade en gammal bild på Lakris som Vanja tagit när han va liten.. Här ska ni få se på nå underbart! Lyllo mig!!

1 kommentar:

Frida sa...

Söt lakris, jag kommer hem i helen Elina! :) Wiiie. kanske kan komma å kolla på olivia då så jag får se henne i Norrland! Tänkte bara berätta att jag oxå har en blogg! Kraam min goa vän!

/fraidolaina.blogg.se