måndag 3 augusti 2009

Ösregn!

Sitter tack och lov inomhus nu..
Imorse va det jätte fint väder och jag hann gå ut på lunch promenad med hundarna i den underbara solen.. Bara några minuter efter jag gått in så öser det ner utomhus.
Huvva!

Nu är jag iallafall lite nervös, får se hur de går med hästen idag på kliniken.. Det är ju ganska avgörande, för går hon igenom så köper jag henne. Då kanske jag inte kommer fara utomlands något och jobba.
Går hon inte igenom så känns de som att jag inte kan göra annat än att åka iväg och jobba i USA (mest troligt) eller Australien. Jag kan som inte riktigt tacka nej till erbjudandet.
Speciellt inte när jag och pappa har gjort den deal vi har gjort om jag flyttar till USA.. Haha! Ååh..

Håll tummarna säger jag bara, antingen för hästen eller för USA eller Australien eller en annan häst... Hur som helst så vet inte jag hur jag vill göra!! Vill alla delarna!


Här har ni en bild på min underbara älskling som låg ute och solade med mig för några dagar sen.. Puss på han!

Inga kommentarer: