fredag 14 augusti 2009

Häst hämtning och jobb

Åkte ju ner till Övik igår och hämtade Olivia, hon gick snällt på transporten i Övik och stod som ett ljus hela vägen hem. Underbart! :)
När vi kom fram va hon så trött så hon stod bara stilla i boxen, huvudet hängde och ögonen kunde hon knappt hålla öppna. Så söt :)
Eftersom de blev så sent igår så hann jag knappt hälsa på henne så mkt utan de blir nu idag istället som jag får passa på..
När vi åkte hem igår från Ansmark efter att ha lämnat Olivia så låste sig ena hjulet på transporten.. Sådär lagomt kul :/
Mörkt ute och ingen utav oss visste hur vi skulle gå till väga men efter lite hjälp via telefon (tack ulf!) så löste vi de och kunde ta oss hem..

Va sjukt trött imorse, tur då att hon jag jobbar hos var trött också så hon sov länge imorse. Så jag hann vila lite. Slutade 12.30 idag så de va ju skönt.
Nu sitter jag hemma och väntar på Emma så ska vi bege oss ut till hästarna.
Hade tänkt ta en liten promenad med Olivia idag. :)

För tillfället leker Lakris med hans favorit leksak - pet flaska! Och han lever jävel! Ju mer de låter - desto roligare är de för han (verkar de som)

Inga kommentarer: