tisdag 9 mars 2010

Gissa om jag sovit gott inatt?!

Jepp, det har jag gjort!
Somnade typ 5-10min efter jag lagt mig. Och så fort har jag aldrig somnat tidigare!
Jag va ganska trött kan man säga..
Men sen hade jag både Lakris och Lukas i sängen.. Lakris på min vänstra sida och Lukas på min högra, båda va jätte mysiga och goa.
Lakris va lycklig för att få sova i min säng igen :)

Jag har ju sovit i soffan i vardagsrummet nu på sista tiden pga min rygg. Min säng är för mjuk och jag blir så dålig i ryggen av den. Så provade jag sova på soffan nån natt, och fortfarande va ju inte ryggen bra men bättre. Och Lakris har inte riktigt ro att sova i soffan utan gör lite andra "hyss" då också ibland. Därför har han då fått sova i sin säng.

SOM jag har saknat honom! Nu ska jag bannemej sova i min säng oavsett vad ryggen säger, bara jag får sova med Lakris :)

Inga kommentarer: