torsdag 11 mars 2010

Jag hade tur :P

Lukas låg i sängen och väntade när jag och Lakris kom ner igår kväll för att sova. :) -Tur jag hade!

Har iallafall klivit upp kl 7.50 idag, trots att jag är ledig... Drömde att jag försov mig och vaknade till i panik, sen va de inte lönt att försöka somna om ansåg jag.
Såg Ice age 3 nu på morgonen, pappa har hyrt den.. Efter filmen så bakade jag bullar och direkt de va klara så kan ni ju gissa vem som kom hem... Simon såklart! Typ 2 min efter jag tagit ut första plåten ur ugnen. Men idag så var jag snäll, både Simon och pappa har fått äta bullarna och Simon fick till och med ta med sig en påse hem.
Schysst syrra han har va? ;)

Efter bullarna va klara så kilade jag och Lakris ut på promenad, gick upp på berghem bland annat. Han gick snällt fot överallt, va ute i ca 1h. Så jag är nöjd över honom :)

Inga kommentarer: