onsdag 17 mars 2010

jag kan inte annat än skratta :)

For ju som sagt in på Hippo med Olivia idag.
Hon var taggad - minst sagt!
När hon såg transporten så va de som att hon inte trodde sina ögon! :P Hon började genast takta/trava brevid mig och hon sprang på transporten och hade bråttom iväg..

Väl inne i ridhuset så var hon, om inte mer taggad, än när vi va där sist.
Nu va de ju länge sen som vi hoppade ska jag erkänna.. Typ tävlingen.. Så jag förstår henne.
Men hon var tokig, hon sparkade med frambenen! :O Hon skuttade och for och gjorde lite alla möjliga konster. Haha!
Jenny Nyström satt och kollade och frågade: -VAD håller hon på med?
Mitt svar blev: -Jadu, den som de visste.. ;P

Hon älskar verkligen att hoppa, och det syns SÅ väl på henne :D
Man kan ju inte göra något mer än att skratta åt henne då, eller? :) Haha!
Däremot har jag bestämt att vi ska börja dra in lite mer på Hippo så vi kan hoppa lite mer, så blir de inte "hej baberiba!" :)

Men hon är underbarast! :)

Inga kommentarer: