lördag 27 mars 2010

köpa ny hund?

Tror nästan jag måste göra de.. Vänta så ska ni få veta varför!
Imorse när jag klev upp så va jag rätt sliten sen gårdagen, mötte pappa som käkade frukost och innan jag hann reagera så gick han ut med hundarna..

Efter en timme började jag fundera på om han skulle komma hem snart.
Jag hade ju planerat en hel-dag med bara jag och Lakris.. :)

Två timmar gick, fortfarande ingen pappa med hundar syntes till. Och jag börjar bli väldigt rastlös..

Tre timmar - ingen pappa och jag börjar fundera på vad för ny hund jag ska köpa, så jag kanske kan få ha den för mig själv. :P

Jag vet inte hur länge de va ute egentligen men BRA länge. När de äntligen kom tillbaka så va Lakris så nöjd över att få ha kommit inomhus igen, inte kunde jag släpa iväg honom ut igen.
(Det har inte varit så roligt väder idag, -snöat!)
-Hur som helst så ligger vi nu i min säng iaf och ska gossa lite. Inatt va han väärldens gossigaste!
Han låg och sov som en barn på mitt bröst heela natten, jag va iaf super nöjd :)

Inga kommentarer: