tisdag 2 mars 2010

Nya kläder!

Igår fick Lakris hem sitt paket med nya kläder :) Han blev jäääätte glad! :D
Han fick hjälpa till att öppna och han var helt galen, slet och drog allt vad han kunde. Skit kul tyckte han!

Han fick en blå fleeceoverall, den passade super bra! Han verkade trivas mkt bra i den :)
Jag hade även köpt ett markeringsskydd åt honom men det satt åt så förskräckligt.. Köpte i storlek 3-7kg (som det stod på hemsidan) men jag fick knappt åt den runt om, och Lakris väger 5kg. Dåligt!!
En regnoverall hade jag köpt också, i samma storlek som på fleece overallen, men den var för trång. Eller rättare sagt, för kort! Han gick jätte lustigt i den.. = DÅLIGT!

Dessa grejer köpte jag från petster, är inte så nöjd med andra ord. 1 av 3 grejer passade de mått de hade angivit på hemsidan. Jag kommer inte beställa därifrån nån fler gång..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Ja, det är konstigt det där med storlekar. Jag beställde också ifrån Petster, men jag kom på att det är olika storlekar på olika plagg. Fast det kom jag fram till efter jag fått leverans. Fast jag fick byta till annan storlek. Så det var okej ändå. Det var ju ändå jag som inte såg att det skiljde sig mellan storlekarna. Får väl leva med det. Kläderna var ju bra. Har ju köpt kläder både från Doggie och Le Chien som varit apdålig kvalitet på. Får hoppas att dessa håller bättre. Än så länge visar de på bra kvalitet :o)