onsdag 1 april 2009

hyss!

Lakris blir bara smartare och smartare.. *suck* =P
Nu har han idag kommit på hur man kommer åt mat och dylikt som ligger på matbordet..
Man tar mycke sats och hoppar upp på stolen och studsar vidare upp på köksbordet.
Haha..
Det va "mormor" som upptäckte det, idag. Hon hade ställt sin gröt-tallrik på bordet och medan hon satt i hallen och pratade i telefon med min bror så såg hon hela tiden vad Lakris gjorde.

Så nu får vi tänka på att han också tar sig upp dit =P


Han har även lärt sig att öppna buren som han ibland blir instängd i på dagarna (om jag inte redan sagt det) Så nu har vi blivit tvungna att sätta dit en karbinhake.. Än så länge tar han sig inte ut iallafall men jag skulle ju inte bli så förvånad om han ska lyckas med det nu också =P


Jag själv håller på att bli tokig av att sitta här hemma hela dagarna, även om jag får göra en del på
dagarna så är det inte tillräckligt.
Vill jobba och tjäna pengar, ha egen lägenhet, köpa mig en bil och allt det där =)

Önskar att ett mirakel kunde ske och att jag imorgon eller någon dag snart vaknar upp och är fräsch och bra i nacke/rygg som jag bör vara som 19åring.. =P

Jag jobbar för fullt med att stärka upp nacke och rygg men det tar ju ändå alldeles för lång tid.. *suck*

Så förhoppningsvis blir jag bra så småningom och kan äntligen få flytta iväg, skaffa mig ett hästjobb som jag velat ha nu så länge! =)
Det skulle va så skönt att få åka iväg sådär, så kanske jag "slipper" ha ångest över att jag inte har egen häst och jag och Lakris kan ha roligt och busa med hästar hela dagarna ;P


Be en liten bön för mig och min rygg/nacke så kanske jag blir bra snart! =)


Här ligger min underbara älskling i sin säng, invirad i filten han fick av Annika. Han virar alltid in sig i den när han ligger i den där sängen, det är "snutte-filten" =)

Inga kommentarer: