tisdag 14 april 2009

Ååh!

Jag har just märkt att de finns mini-aussies. Jag tror jag är kär =)
Och Lakris vill garanterat ha en "hårig" kompis att bita i pälsen =D Det är ju det enda han gör med katten =P
Det är nästan så jag har bestämt mig nu att nästa hund får bli en sån.
GUD så söta! =D
Läste någonstans att de skulle bli mellan 36 och 46cm i mankhöjd. Mysigt!

Hur som helst så har jag och Lakris varit en sväng idag på stan och ätit glass i solen.
Tuvär va det inte så smart av mig då jag frös lite redan innan jag åt glassen och sen att hålla bägaren i handen, som ingen utav dem va särskilt varm - varken handen eller bägaren så frös jag ännu mer.
Glassen gjorde sitt och jag frös ända innifrån och ut. Dumt Elina! =P
Så jag fick skynda mig hem för att få gå in och värma mig igen. Haha! =S


Här leker Lakris med "godis-bollen". Vet inte om dom kallas för nått men det är ju en sån med hål i och man stoppar godis i som faller ut lite då och då när den rullas på. =P Han älskar den! =)

Mys i soffan! =D

1 kommentar:

Rogann sa...

Hejsan! Kul att du har börjat uppdatera oftare,vi kollar in bloggen flerra ggr i veckan =).
Hälsningar från mamma Kira och gänget;-)