söndag 5 april 2009

hästtävlingar och annat kul

Det är hästtävlingar i helgen på Hippo, de började i fredags och jag och Lakris har varit där både på fredag en sväng och även igår.
Han tycker att det är roligt med allt folk och alla hundar som är där.

Det är väl inte lika intressant med hästarna på banan men ganska så, ibland. =P

Han hade ju helst av allt sprungit runt lös och kolla och hälsa på allt och lekt med alla om han fick välja. =P


När vi kommit hem på dagarna så har han varit helt slut, igår sov han i min säng non-stop från typ kl 14 till klockan 18.
Han bäddade ner sig och sov under mitt täcke, det va bara svansen och en liten bit av rumpan som stack fram (för kylning) =P haha! Han är det sötaste!! =D


Igår va jag ute med Maria och Camilla på Rex och hade jätte roligt! Det va så länge sen jag träffade Camilla!

När jag vaknade imorse så såg jag att båda hundarna är borta och mamma och pappa likaså.
Dom ringde just och berättade att dom är ute och cyklar med båda hundarna, de har varit ute sen klockan 10 och nu är klockan 13.20 =P

Hoppas dom kommer hem snart så jag får pussas med Lakris och se en film eller nått.
Är sjuk så jag är inte så jätte pigg idag =P

Inga kommentarer: