onsdag 22 april 2009

Å ja!

Ska inte säga för mkt men jag tror jag hittat ett perfekt jobb =)
Dock i Danmark =O Men det verkar bra av det som står!
Måste bara försöka komma underfund med om jag verkligen törs och vill flytta utanför Sverige =P
Vill ju kanske helst inte men samtidigt va det här så lockande så jag vet inte om jag kan stå emot..
Det enda som kan vara ett problem är att de hade skrivit i annonsen att man inte får ta med hundar.. Men jag tänkte då att isåfall kanske jag kan hyra en annan/egen lägenhet i närheten, för Lakris MÅSTE följa med.
Både mamma och pappa sa: jamen du kan lämna honom här! det går bra elina!
MEN JAG VILL INTE! =P
Han är min och ska följa med mig, får inte han fara så far inte jag. Så äre..
Ska nog ringa imorgon.. Yeey! =)

Är förövrigt jätte taggad på att ställa ut Lakris snart =) Ska nog göra det så fort det bara är någon utställning här i närheten =)
Ska bara lära mig (i första hand) vad som ska tränas på och vad man ska kunna för att ställa ut, så jag så småningom kan lära Lakris. =P

Inga kommentarer: