onsdag 8 april 2009

"Vänta och se"

Det är väl typ det värsta jag vet, att just "vänta och se".
Blir så less på att inte göra något vettigt på dagarna, att inte ha något jobb osv.
Vill så gärna bli bra i ryggen och nacken nu så jag kan flytta till någon fin hästgård och jobba med hästar och allt sånt. Jag vill, vill, vill!!

Men det är tur att jag har min underbara lilla karamell Lakris! =D
Han är så fin och så go, men lite väl busig ;) Fast trots det är han ändå underbarast!

Har kollat runt lite på utställningar och funderar på att anmäla Lakris till någon utställning, har dock inte bestämt mig hur ivrig jag ska vara =P Alltså hur långt bort jag ska idas åka för att ställa ut honom. Men jag kanske hakar på Matilda till Piteå i mitten på maj, annars så åker jag till Vännäs som är mkt närmre men den är i typ juni eller nått sånt. Och det kändes lite väl långt bort i tiden men men.. Vi får väl se! =)

Inga kommentarer: