torsdag 23 april 2009

Underbar dag =)

Varmt och härligt har det varit idag! Yeey!
Men man ska inte hoppas på för mycket heller, för vips som det är så snöar det väl igen någon dag snart? =/

Har iallafall varit och ridit Saras nya häst Ferrox idag! Yeey! =)
Han va jätte fin, mysig, trevlig osv. Jag är såklart kär! (inte så ovanligt som många hade sagt) =P
Det va sjukt härligt då det va varmt och blåste bara lite lätt sådär.. Mmm!
Red tillsammans med Eva och när vi ridit klart på banan så tog vi en liten tur i byn.
Något mycket lustigt hände då...
Vi gick förbi en vägskylt (provisorisk sådan) som stod mitt på vägen för att man inte skulle köra bil där.
Ferrox skrittade på lugnt och snällt men när vi typ just passerat vägskylten så kickade han, med ena benet bara, full kraft RAKT på vägskylten så den flög iväg!
Evas häst höll på att dö för han vart så rädd, Ferrox bara fortsatte lunka på.
Vi fattade ingenting, han va inte rädd för den eller nånting. Gick hur snällt som helst, helt obrydd och helt plötsligt så sparkade han vägskylten som stod där så oskyldig =P Haha!
Så han är som jag sa jätte fin och trevlig och söt men lite lustig ;P Jag gillare! =D

Har inte ringt idag som jag sa att jag skulle göra utan ringer Danmark imorgon istället så får vi se =)

Inga kommentarer: