torsdag 17 september 2009

en glad elina!

Va ju som sagt och kolla lägenheten idag, JÄTTE fin! :) Dock har han ju redan lovat en annan kille, men om han inte hör av sig snart och inte tänkt hyra den ett år så får jag den :) Yeey!

Sen va jag på stallet och idag vare dags att sätta om trådar i hagarna och stolpar osv. Men de blev rätt sent så jag blev hem skickad av dom eftersom jag va tvungen och få vila lite innan jag började jobba. :) Är kär i min Olivia iallafall!
Red ut i skogen och Lakris följde med såklart! :) Han är så duktig och jag är så stolt!

Nu sitter jag på jobbet och har just satt igång en film. Fick veta att jag får stanna här och vikariera istället för en annan tjej som är anställd, hon är sjukskriven och ska snart va mamma ledig också så. :)

Idag har varit en bra dag! :D

Inga kommentarer: