söndag 6 september 2009

sett på hopptävlingar

Va även idag förbi Surf en sväng och kollade på tävlingarna där. Tanken va den att jag bara skulle va där en liten stund men vips så ville Anna att jag skulle hjälpa hon med Woezer, så då gick tiden och typ 15-16 tiden så tog jag mig därifrån. Kom dit strax efter 10 imorse.. Hmm..
Haha :)
Lakris har iallafall följt med och han har fått leka med massa olika hundar. Och människor för den delen :P Han är så fiin min underbara prins! :)

Efter tävlingarna så va de bara att skynda sig, allt vad jag kunde.. Till Olivia för att rida henne..
Va så sjuukt trött efter tävlingarna så jag va fundersam på om jag ens skulle lyckas hålla mig vaken nå länge till.. Men de gick bara bra och jag red Olivia på banan.. Gick jätte bra :) Hon är fin hon med, min lilla prinsessa ;)

1 kommentar:

Anna Spencer sa...

Tack för hjälpen =)
Fin blogg =)
Kram