onsdag 30 september 2009

"jonglering"

Haha.. Var tvungen att skriva de..
Det va Ninas pojkvän Joan som hade sagt till Ninas kompis att hon hade "jonglerat" hennes häst en dag... Han tyckte de lät likadant som longera ;) Och jag tycker fortfarande att de är sjukt kul så jag kände att jag ville dela med mig.. :P

Jag longerade Olivia idag, därav kom jag på de Ninas Joan hade sagt..

Igår åkte vi till Elisabet som skodde Olivia och de gick bara bra.. Inga bekymmer med lastningen i huvudtaget och inga som helst bekymmer med att köra henne.. Hon är så duktig! :)
Lite missnöjd med att Elisabet skulle va och "hammra" i hennes hovar men de gick bra :P

Jag är SÅ nöjd! :)

Ska passa på att säga till Ida att jag inte har någon youtube användare och tuvär heller inga filmer än.. Har ingen videokamera så jag kan lägga in på datorn.. :/ Men ska försöka lösa de på nå vis :)

Inga kommentarer: