fredag 4 september 2009

pusseli puss

Ligger nu i sängen och ska alldeles strax börja pussa på Lakris.
Ser lite halvt på tv, Brokeback mountain. Hänger inte med för fem öre.. Men den är säkert bra - eller så är den inte de, som sagt så vet jag inte..
Blev glad igår iallafall då jag såg att Idol börjar på tisdag nu i veckan som kommer. :) De gillar jag!
Jobbade idag mellan 12.3o och 19. Nu äntligen ska jag få vara helt ledig i två hela dagar. Otroligt!

Imorgon så äre dags för utställning med Lakris. Självklart så har ju inte "utslagen" gått ner sig utan är kvar, så vi kommer väl mest troligt få höra något om de imorgon men.. Blir ju roligt att höra allt annat de säger om honom förutom de. :) Håll tummarna för att han sköter sig! :P
Sen ska jag till Olivia imorgon och jag längtar redan :)

Inga kommentarer: