onsdag 16 september 2009

jag är kär

Min underbart söta Olivia har helt klart fått mig på fall.. :P Haha..
Hon är så söt!

Idag red jag med Emma och Token ut i Bussjö skogen, skulle kolla lite nya ridvägar. Emma är ju för feg för att testa själv så :P Haha!

Vips som de va så hamnade vi i Stöcke och då tänkte jag att när vi liks va där så skulle jag visa upp Olivia för familjen Hamberg. Så vi red dit och sa hej!

Min lillasyrra Vanja va där också och skulle ut och rida.. Hon, Challe och Lovis tror jag hon heter.. Så vi sa åt dom att skynda sig så följde de med oss hemåt en bit. :) Trevligt!
De va första gången som Vanja såg henne (förutom på bild och film) :P
2 timmar va vi ute och red på idag. Underbart! :D

Provade även nytt bett idag, red på pessoa och hon gick mkt bättre på de. Men vi får se om de bara va för dagen eller om de håller i sig. :P

I love my life! :D

Inga kommentarer: