onsdag 30 september 2009

lucky me

Lakris har varit trött hela dagen typ.. Haha..
Han och Wilson åkte med min pappa till stugan igår kväll en sväng.. Dom va nog där i några timmar :)
Lakris hade skällt på alla "spöken" i skogen :P De är rätt läskigt när de är mörkt där ute, jag förstår honom ;)
Så igår kväll när de kom hem hade han direkt gått och lagt sig och sova.. Imorse vaknade han, gick ut en liten sväng och gick in och sov sen med mig till 12.30 någongång.. (jag hade ju jobbat natt)

På eftermiddagen for vi iväg till Olivia, va först förbi en sväng på Pegasus hästshop och sa hej till Nina. :)
Va sen ute och red i nästan 1,5 timme :) Mkt skrittande.. Lakris pinade på bra, han är så duktig!!
Och Olivia är så himla fin :D Jag är SÅ nöjd! Hon är så snäll mot Lakris dessutom, underbart!


Såhär sover han alltid med den där filten, men oftast så är han helt inlindad och då syns ingenting utav honom. Inte ens att svansen sticker utanför.. Han är så underbar! :D

Inga kommentarer: