torsdag 1 oktober 2009

licensen har kommit!

Glömde ju säga de i förra inlägget, Olivias licens kom idag :D Så nu är de bara min som fattas.. Men de blir inte förrän nästa år, orkar inte skaffa nån nu.. Alla tävlingar är ju typ slut så :P

Ska även passa på att berätta att om allt går som de ska så tävlar jag och Olivia nästa lördag i Sikeå :) Dock är de ponny tävlingar på Hippo och Vanja ska ju dit med Gullan och tävla.. Så de kör ihop sig med bil och släp.. Hmmm.. Men på nått sätt ska vi kunna lösa detta :)

Pappa är i Sundsvall nu på nå jobb-grej så jag tänkte be han stanna och inhandla bl.a nya senskydd åt Olivia.. De som jag har nu är ju typ pissgula.. :/ Haha!! Dom är egentligen vita men har typ färgat sig själv genom de år jag haft dom nu, dom är säkert minst 5 år gamla så :P
Men eftersom mina eskadron skydd va för stora så var jag tvungen att ta några andra och då jag har gett bort de flesta av mina gamla skydd så fanns de ju bara dessa pissgula kvar.. :/

Däremot nu om vi ska "visa oss bland folk" så måste hon få nya skydd :)
Självklart är det mer grejer som bör införskaffas men de är ingen panik med dessa grejer :P

Inga kommentarer: