lördag 3 oktober 2009

datakunnig?

Skulle behöva hjälp av någon data kunnig människa.. Det är lite svårt att förklara varför och med vad jag behöver hjälp.. För de är en del saker tror jag.. :P

För de första skulle jag nyss uppdatera msn för de stod att de fanns en nyare version, men de tog så lång tid att installera de så jag blev orolig och avbröt. Då när jag avbröt så försvann typ mitt msn.. Har ingen aning om vars de tog vägen? :O

Sen har jag en massa massa olika symboler längst till höger vid klockan på den här typ "listen" som man har.. (vet ej vad den kallas) och där är de väl säkerligen massa program som visar att dom är igång.. Men nu är ju då frågan, hur vet jag vilka program som jag bör ha kvar och vilka kan jag ta bort? För dom tar säkert plats och tar en massa energi från min dator för att dom ska "hålla sig igång" och de känns ju onödigt om jag nu inte använder dom ens :O

Så lite hjälp hade varit trevligt :)

Nu är de dags för film! :)

Inga kommentarer: