måndag 5 oktober 2009

Grattis Vanja 17 år

Idag fyller min lillasyster Vanja år. Grattis, igen och igen! :)
Så jag tog dagen i mina händer och bestämde att först skulle vi till Pegasus hästshop och Vanja fick bestämma själv vad hon ville ha så köpte jag de (fast de va mammas pengar jag betalade med) :P För Vanja har redan fått min present, köpte den på Nolia och ides inte vänta tills nu så hon fick den då.. Går ju lika bra :P Haha!

Efter hon valt sina presenter på hästshopen så for vi vidare till Olivia så fick Vanja rida henne..
Det gick jätte bra :) Hon är så duktig Vanja.. Och Olivia är SÅ fin :) Jag är SÅ kär! :D

Nu är min moster och hennes man här och fikar.. Min kusin och hennes barn har varit här tidigare och fikat, även Challe och Hanna (Vanjas kompisar) kom hit och käka lite fika.

Imorgon jobbar jag 6-19.. Så de vore ju smart att gå och lägga sig i hyffsad tid..



Inga kommentarer: