söndag 18 oktober 2009

hey handsome!

Har varit på Hippo nu på förmiddagen och tittat på tävlingarna :) Jag ångrar mig lite att jag inte efteranmälde mig.. Men samtidigt så är de ju ingen brådska att tävla :P Nog för att jag tvivlar på att de skulle va några problem för oss att tävla tsm nu.. Men jag har ju bl.a inte betalat någon licens för iår, så jag tyckte att de skulle bli för dyrt för att va med.. Julklapps hoppningen eller sådär däremot, då kan man räkna med oss ;)

Hur som helst så fick Lakris prova sin vinterjacka för första gången! Och GISSA om han var snygg!! (en påminnelse - läs rubriken) ;) Haha!
Och han var jätte varm och go innanför jackan.. Jag tror han trivdes kanon med den där på!
Han satt så stilla och snällt brevid mig hela tiden på läktaren, jag blev imponerad. :) Han till och med la sig för att sova en stund.. (Kan ha att göra med att vi for dit vid 9 imorse - De är för tidigt tycker han :P Haha!)

Nu har jag hjälpt mamma och pappa med att byta däck. Pappa fick inte lös en mutter på ena däcket, efter att han hållt på ett tag så kom jag och hjälpte honom. (jag fick lös den på en gång, så nu är han lite grinig) Haha :)

Dags att åka till min underbara prinsessa - Olivia! :D

Inga kommentarer: