tisdag 6 oktober 2009

förvirrat

Anneli ringde mig igår och ville att jag skulle jobba 6-19 idag istället för 6-12.30 och eftersom de inte fanns någon annan som kunde jobba så sa jag ju ja..
Då idag när jag kommer till jobbet och har jobbat till typ 10 så får jag höra att jag inte ska jobba till 19. Tydligen så har väl Anneli varit lite förvirrad eller nått och trott fel..
Men inte helt fel att va ledig nu på eftermiddagen när de är såhär fint väder :)

Drog en sväng förbi Sporthuset och hittade en sjuukt snygg jacka.. Jag älskar den! :)
Den va iof på rea men kostade liks förbannat 2100kr och va dessutom bara en skaljacka..
Funderade läänge och har typ inte bestämt mig än, vill gärna ha den.. Men jag kan fan inte lägga så mkt pengar på en jack-jävel :P

Så de blev ingen skal jacka, köpte däremot solglasögon och ett par mjukis braller - behövs till jobbet :P haha! I love it!
For egentligen till Sporthuset för att köpa mig en vinterjacka att ha i stallet, finns ju knappt några "ordentliga" vinterjackor på Hööks eller Börjes så.. Men jag hittade ingen, eller jo jag hittade flera men de va för dyra :P Jag lägger inte över 1500 kr på en jacka att ha i stallet.. :P

Inga kommentarer: