fredag 30 oktober 2009

utan mobil = handikappad

Glömde mobilen på jobbet imorse när jag åkte hem..
Helt galet vad man är van att ha med sig den överallt.. Skulle ha tagit typ 50 bilder idag (tänkte jag) men eftersom mobilen va på jobbet så kunde jag ju inte fota något...

Olivia har iallafall vilat idag, likaså jag och Lakris :)
Jag vaknade vid ett idag och gick då upp och la mig i soffan i vardagsrummet, tog med täcket och Lakris joinade mig :) Så vi låg och myste ända till tre någon gång, då for vi till stallet och tog hand om Olivia och jag pussade lite på henne såklart :) Hon är såå mysig/pussig! Stod i hagen i typ 20 minuter och bara pussades och myste.. Hon har helt klart vunnit mitt hjärta (för länge sen)

Jobbar natt nu + förmiddag imorgon så 14,5 timmar blir de :P Sen åker jag direkt till min älskade och underbara prinsessa! :D Jag är SÅ lycklig!!

Inga kommentarer: