måndag 26 oktober 2009

skogsritt med Lamia

Jobbade förmiddag imorse och de är så skönt att få sluta 12.30 och direkt fara till stallet.. :)
Kan ta god tid på mig i stallet och fara ut och rida länge och ändå är de inte mörkt innan jag är klar :P

For ut och red tillsammans med Lamia och hennes (storlek "större") häst Mumin. :) Så himla trevligt! Busade lite och klättrade lite och Olivia är sååå himla fin! :D Jag är så jäkla nöjd!

Ikväll åkte jag, mamma och Vanja till Pegasus för Vanja skulle få sig ett par vinterskor.. Jag fick ett par ridbyxor av min underbart snälla mamma! Tack tack tack, du är bäst! :)
Har upptäckt att jag måste börja köpa ridbyxor i barnstorlekar.. Är för "liten" för 34:or.. Men de är jag tacksam för, för barn ridbyxor är billigare än vuxen storlekar.. Speciellt helskodda iaf! :D

Imorgon hade jag tänkt dra in henne på Hippo och rida lite för första gången :) Ska bli kul och få visa upp min fina!

Inga kommentarer: