söndag 11 oktober 2009

ponnytävling och jobb

Tvingade mig själv upp imorse och for och tittade på ponnytävlingarna på Hippo :)
Det är så roligt att se tycker jag! Sanna kom dit och tittade med mig en stund, de va kul :)
Insåg sen att jag va tvungen att åka till stallet så jag sen skulle hinna hem och sova en stund innan jag började jobbet..
For ut i de härliga vädret och skrittade med Olivia, Lakris följde såklart med! Han är SÅ duktig nu när han följer med till stallet.. :) Hans mammi blir så stolt ;)
Olivia var så himla mysig (som alltid) och jag passade på att bara "åka med" och njuta av mitt liv! :D

Nu sitter jag på jobbet och inser att de är dags att sätta igång första filmen! :) Har redan sett en ikväll med J och M. Johan Falk skulle jag tro att de va, vet dock inte vad mer filmen hette :P

Inga kommentarer: