onsdag 14 oktober 2009

kollar utbildningar

Har jobbat natt inatt, så snart slutar jag :)
Man hinner göra/kolla en massa olika saker på datorn under nätterna.. 12 timmars arbetspass - man borde hinna göra mkt :P

Har kollat lite på utbildningar, mest på skoj.. Är inte nå särskillt sugen på att börja plugga igen..
Tror heller inte jag har råd för den delen.. :P Inte nu när jag har Olivia :)
Nog för att mamma och pappa säkert hjälper mig att få de att gå runt medan jag pluggar.. Men jag vill tjäna lite pengar nu först ett bra tag till :) Jag gillar de ;) Haha!

Hur som helst så har jag kollat två utbildningar, har inte nån aning om de verkligen tilltalar mig men de verkar intressanta. :) Argonom eller gymnasielärare inom yrkesämnen..
Ska kolla upp de lite mera tror jag.. :)



Skuggan av Den finaste! :)

-Linnea, skriv en kommentar med din mail. Skulle gärna komma i kontakt med dig:)

Inga kommentarer: