torsdag 29 oktober 2009

Hippo fick fin besök

Åkte ju som sagt in igår på Hippo med Olivia :) Min underbara häst! - åh jag är så kär :P
Haha! Men iallafall.. När jag väl kom till Hippo och skulle göra iordning henne så ser jag att hon tappat en sko.. Typiskt!! Eftersom de är så mjukt inne i ridhuset så gjorde de ju ingenting att hon va utan sko så jag red ändå..
Hon va så duktig! Och så jääkla söt för först när vi gick in i ridhuset så gnäggade hon först och hälsade typ på hästarna som redan va där.. Sen medan vi red så kom de ju in fler hästar och några gick ut, men för varje häst som gick eller kom så hälsade hon :P
Sen efteråt så duschade vi och jag hade sån tur för jag ringde Elisabet för att fråga om hon kunde slå på en ny sko och när så sa hon att jag skulle komma förbi på "hemvägen"..
Kanon!! Så vi åkte förbi henne så slog hon på en ny sko - Guld värt! :D

Lakris och Vanja följde med och hjälpte till idag :) Lakris är så himla fin!

Inga kommentarer: