söndag 7 februari 2010

Dagens tävling

Ååh jag är så glad! :)

Vi hoppade bara 90, struntade i 1m. Dels för att de gick så himla bra i 90 och dels för att de ändå skulle va samma bana i 1m. Och jag vet att om vi rider samma bana två gånger så kan inte Olivia hålla igen riktigt för då vet hon vars hon ska och hon vet vad de handlar om och då går hon helt på egen maskin.. :P

Hur som helst så kom vi 3a, vilket jag inte visste så jag hade just kommit in utifrån efter att ha skrittat av då Emma ringde och frågade vars fasen jag va. Och jag fattade ingenting och helt plötsligt sa hon bara " jaha nu börjar dom utan dig", jag fattade fortfarande ingenting då hon till slut förklarade för mig att jag kommit 3a :P Haha!
Och jag som valde relativt lugna svängar i omhoppningen, inte va jag ute efter en placering.
Jag va mest ute efter att Olivia skulle få mer erfarenhet. :) Hehe..
Kul va de iallafall!
1an och 2an va två ponnysar som tydligen fick va med och tävla mot oss storhästar, båda ponnysarna har tävlat upp till minst msv b. Vi kom 3a med 3hundradelar efter tvåan.. Så de va ju jädrans bra gjort tycker jag :)

Olivia fick många morötter och hon tyckte rosetten va fin, dock vill hon inte ha den på tränset. :P

Inga kommentarer: