lördag 27 februari 2010

Yeey! Jag har skoterkort!

Har just kommit hem från Tomterna.. Hade körning idag på skoterkursen :)
Jätte roligt! Har ju inte kört skoter sen förra vintern.. Skit trist att de va så länge sen, men men.. :)

Fick iallafall köra slalom mellan koner och sen köra på en raksträcka ganska fort och bromsa in.
Gick bara bra :) Fick köra 4 olika skotrar, kul att få prova lite olika för de skiljer sig väldigt mkt från varann..

Lärarn körde fast två skotrar så vi skulle få lära oss hur man "tog sig lös".

Sen åkte vi en sväng. Bl.a över Sävarån, usch! jag som är så rädd för att va på isen.. Eftersom jag skulle skjutsa läraren så fick han köra över första gången så jag fick kolla så allt såg lugnt ut. Sen på tilbaka vägen så fick jag köra själv.. Det gick ju bara bra men jag är ju rädd, inte så mkt att göra åt. :P Bara gasa :) Haha!

Inga kommentarer: