onsdag 3 februari 2010

Vill amputera min nacke

Alltså nu är jag less!
Har haft olidligt ont i min nacke sen typ slutet på december och jag vet inte varför!
Inget "drastiskt" har hänt.. Så jag förstår inte varför de gör så hemskt ont..
Och de gör konstant ont.. De spelar ingen roll om jag tar alvedon eller liknande för de hjälper inte.
Jag klarar knappt av att mocka boxen utan att nacken gaalet protesterar. De tar inte nån lång stund att mocka boxen egentligen, men jag måste liks förbannat pausa några gånger för att jag inte ska lägga mig ner och vrida mig i smärtor.. Typ

Fan också, varför ska de måsta va såhär..
Kan inte ens sova ordenligt på nätterna för jag har så ont. Det finns inget jag kan göra för att få en paus från denna konstanta smärta.
BLÄÄÄ!

Ni som inte har problem i nacke, rygg osv. Lyd mina tre råd:
1. Skena ej in i elkablar hängandes i luften, på hästrygg och bli halft halshuggen av dessa tre elkablar, en efter en..
2. Skallas inte av hästen så du tuppar av och gör en bakåtvolt från hästryggen rätt på huvudet/nacken.
3. Jobba inte som städerska på heltid efter dessa två olyckor, speciellt inte ett sånt städerske jobb där du får sköta två personers heltids jobb på dina stackars 8 timmar.

Jag rekommenderar Er att lyda dessa tre råd. ;P

Inga kommentarer: