torsdag 4 februari 2010

höll händerna i fickorna

När jag va på den där sportoutlet butiken idag.. MKT bilar på parkeringen och alla hade parkerat huller om buller, och ingen som körde in eller ut kunde använda hjärnan och inse att alla inte får plats samtidigt. Så redan där va det kaos!

Väl inne i butiken så va de väl inte sån kaos, men en hel del folk. Däremot va jag glad för kläderna hängde ändå i bra ordning så jag fick inte panik.
Däremot fick jag komma ihåg att andas..
Folk kan gå mig så oerhört mkt på nerverna i sånna där situationer, nog för att jag kan behärska mig men ibland önskar man att man inte behövde göra de :P Haha

Fick dock stå i kö i säkert 10 minuter - minst.. Och jag ljuger inte, minst 10 verkliga minuter.
Ibland säger man de fastän man stod i typ 3 minuter men bara för att man va stressad eller liknande så känns de som 10. Men i de här fallet va de minst 10 minuter. USCH!
Och inte nog med att jag va tvungen att stå och vänta i kön så länge så trängdes folket bakom mig och stod just i hälarna på mig typ. Hade konstant "kropps"kontakt med hon bakanför.. GAAAAH! Där höll jag faktiskt på att tappa kontrollen över mig själv. Och när folk då skulle gå igenom kön så backade ju jag undan för ingen annan kunde ge plats för dom stackarna. Och varenda gång gick jag på henne som stod bakom!
Hallå - HÅLL AVSTÅND! Jag gillar inte att ha okända människor flåsandes i nacken!

Men jag stod ut, trots mitt missnöje med att trängas med folk. Och fick 2 tjocktröjor och ett par mjukisar med mig hem :)

Inga kommentarer: