fredag 26 februari 2010

Sista natten avklarad!

Igår natt va sista natten som jag gjorde på schemarad.. Skönt! :)
Ser fram emot att jobba dag nu.. Se lite dagsljus, umgås med folk och få tillbaka rutinerna :)

Ska berätta lite mer sen men jag ska gå och sova nu, ska ju köra skoter imorron ;) Wish me luck!
Men jag tror inte det ska va så svårt att lyckas ta de där kortet så..

Jag Olivia och Lakris mår iallafall kanoners!
Olivia har fått en ny myskompis i stallet, "Ninis" som jag kallar den.. Fick höra namnet men glömde bort de lika fort så jag har ett tillfälligt namn på honom. Ni kanske kan gissa att Ninis är en kanin ;) Fransk vädur tror jag närmare bestämt, en stor kanin med andra ord.

Lakris är kär i en tik som bor här på samma gata - hon löper, därav en liten förälskelse i henne. :P

Men jag berättar mer snart, ni ska även få se Olivia och Ninis! :)

Inga kommentarer: