fredag 5 februari 2010

hjälpsamma jag!

Jag vet inte var någonstans detta "flyt" kom ifrån, men allt bara flyter på.. Jag är ju en sån som älskar att kunna hjälpa till och sådär, och nu rullar allt på. Både för mig och mina nära och kära.. :)
De har knappt behövt fråga mig om hjälp så har jag ändå lyckats hjälpa dem till det bättre.
Och jag vet inte hur det lyckas för min del att jag kan hjälpa dem såpass mkt som jag kan.. :D
Allt bara rullar på!
Super härligt! :D

På bara nån månad så har jag hjälpt
- 2 personer att få jobb, har eventuellt en tredje på G.
- mamma att anställa folk till sitt jobb
- en kompis som sökte nån som ville hyra in sig i deras stall
- en kompis som sökte stallplats
- en som sökte medryttare till sin häst
- en som ville bli medryttare

Snacka om att jag har flyt! :D

Inga kommentarer: