torsdag 11 februari 2010

Ett snabbt inlägg!!

Jag måste snart bege mig till jobbet, börjar snart!
Har dock inte fungerande internet på jobbet och därför har jag inte skrivit något...
Har massor att berätta men jag tar det sen!

En snabb och väldigt kortfattad version av det mesta:
Olivia och jag trivs super bra i det nya "tillfälliga" stallet, som är super fint!
Stallkatterna där är helt otroligt mysiga, sociala och kelsjuka!
Jag har börjat fundera på om man kanske skulle stannat "här i Stöcke" eftersom vi båda trivs så bra. (Nog för att vi trivs super bra hos Emma också!)
Olivia har fått nya både häst- och kattvänner..
Igår red fick vi va med och rida för Sussi med Stöcke ponnysarna - jätte kul! :)

Jag har bilder och ska lägga in det men hinner inte nu!
- Jag hoppas internetet funkar på jobbet, då kan jag skriva mer inatt! :)

Inga kommentarer: