tisdag 9 februari 2010

flytt från ansmark till stöcke

Idag så flyttar vi..
Eftersom de ska bygga om taket i stallet (höja upp det) så får vi flytta ut, tillfälligt. :)
Det känns ändå bra, ska bli kul och kolla runt i Stöcke lite mera.
Vem vet, vi kanske trivs bra där ute? :)

Nog för att både jag och Olivia trivs mkt bra i Ansmark också, men de är klart att de är alltid roligt att prova på något nytt. :)
Har jag tur så kanske jag lyckas få lite sällskap av ponnysarna i Stöcke också nåndag, så vi kan rida ut ett gäng. De hade varit kul :) Olivia tycker ju ponnysarna är söta så hon lär bli super glad.

Ska även försöka mig på att åka in till Bettan och sko.. Får se om volvon är villig att ta oss dit eller om den är mer sugen på att slira fast någonstans.. Som tur är så har de skottat upp en väg på åkern så jag slipper deras super uppförsbackar iallafall. Tack och lov! Uppför dom hade vi inte tagit oss, det är ett som är säkert! :P

Inga kommentarer: