lördag 20 februari 2010

Olivia får så mkt beröm!

Gud så glad jag är och blir!
Jag är redan så lycklig över att jag hittat mig en så fin och rolig häst.. Och när man dessutom får höra av folk mest hela tiden att de också tycker detsamma så blir jag bara ännu mer lycklig.
Och mallig! :) För hon är ju Min! ;) Min bara min!
Haha! Nämen..
Hur som helst så är jag helt klart den lyckligaste! Träningen idag gick super bra, nu kan vi börja avancera mer mellan hindrena. Tidigare va fokusen mest på att ta sig från punkt A till punkt B och så lugnt som möjligt. Nu när hon lugnat ner sig och fattat vad det går ut på, så kan vi gå in på mer detaljer.
Trekombination verkade det som att hon inte va bekant med riktigt. Kanske skulle hoppat den en gång på iaf typ 90cm och kanske inte 1,10 på en gång.. Dessutom stod den upp vid väggen vilket va konstigt också tyckte hon. Men efter att hon fått kolla in vad det va för nått så gick de super!
Hon fattade direkt, hoppade allt på andra försöket utan tvekan. Dock blev det lite långt där inne så jag fick hjälpa henne men hon funderade inget mer på de efter att vi hoppat den.
Hon har en sån fantastisk inställning och ett mkt bra huvud!

Jag älskar hästen! :D

Inga kommentarer: