torsdag 26 november 2009

aj

Haha ja man kan väl säga att jag får skylla mig själv lite granna :P Men jag är fortfarande helt övertygad över att de hade kunnat funka.. Menmen..

Men för att prata om nått annat som hänt idag så höll jag och Olivia på att bli påkörd idag, och de va inte så att han inte såg oss utan han gjorde detta med mening. Gubbjävel!!
Jag och Emma travade jämsmed varann på grusvägen, vi upptäcker att en bil närmar sig bakifrån och vi båda saktar av och jag ska just sakta in ännu lite mer så jag kan gå in bakom Emma.
Då kommer bilen och bara prejar sig förbi, jag skulle tro att bilen va typ 5cm (max) från Olivias rumpa.
Inte körde han sakta heller när han prejade sig förbi.
Så jag tänkte att vi tar reg numret. Men hann inte se sista siffran riktigt så vi travade efter för att se, då stannade han och klev ur bilen och va skit sur.
Men men.. Gamla sur-gubbar, vad ska man göra? Han hade ju inte något bra argument utan svor mest bara..

Jag blir så less på alla dessa jävla idioter som finns här i världen. Snacka om att förstöra för andra..

Jag är hur som helst världens lyckligaste för jag har både min underbara Olivia och världens sötaste Lakris :)

Puss på dom!!


Inga kommentarer: