lördag 7 november 2009

Halv dålig

Tog svininfluensa vaccinet igår. Huvva!
Och som väntat så gör ju armen sjukt ont.. Jag blir alltid jätte öm i armen efter jag tagit sprutor.
Imorse vaknade jag vid 8 och vad JÄTTE dålig i nacken och ryggen.
Gick upp för att ta alvedon, mamma hjälpte och skulle massera min nacke och rygg. Då känner jag att jag börjar på att må jätte illa och fryser ganska mkt.

Har nu legat i soffan med täcke och full mundering.. Tack och lov mår jag lite bättre men har fortfarande ont i huvudet bl.a.. Kan inte ligga på sidan (som jag brukar) för då dör min arm och jag av smärta :O

Förhoppningsvis blir jag snart helt frisk och kry igen. :) Ska och plocka upp några tjejer och skjutsa dom till Stöcke, medan jag åker till Olivia. Efter jag varit hos min underbara så ska jag ju vidare till Håkmark och rida Chindor och Drutten :) Ska bli så kul!!

Inga kommentarer: